I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.tophodowla.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.Tophodowla.pl jest prowadzony przez firmę:

Jimmy Jakub Ziental

Żołnierzy Września 35/5
55100 Trzebnica
NIP: 915-172-7294

3. Adres do korespondencji i siedziba sklepu : 

TopHodowla.pl 
Milicka 28
55-100 Trzebnica
tel. : 725 877 777 

e-mail: info@tophodowla.pl

 
4. Zakup w sklepie internetowym www.TopHodowla.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".

By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Jimmy zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

10. Firma Jimmy zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.TopHodowla.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

12. Firma Jimmy wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

III. Procedura zwrotu towaru

15. Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie 14 dni  od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.TopHodowla.pl

16. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

17. Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość (zakładka "dostawa i zwrot")

18. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

19. Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

20. Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

21.. Zwroty należy kierować na adres

TopHodowla.pl 
Milicka 28
55-100 Trzebnica
tel. : 725 877 777 

22. Towar na nasze indywidualne zamówienie (produkt nie będący w stałej ofercie sklepu) - nie podlega zwrotowi.

23. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

24 . Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przepadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

25. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

26. Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy. 

OD 01.01.2020 - Nie ma możliwości wystawienia faktury na podstawie paragonu. Klient w momencie składania zamówienia powinien wyrazić chęć otrzymania faktury VAT.