DOSTAWA NA TERENIE POLSKI:

Płatność z góry:

  • Kurier DPD do 10kg - 15zł 
  • Kurier DPD do 29kg - 15 zł
  • Kurier DPD do 58kg - 30 zł 
  • Kurier DPD do 86kg - 45 zł
  • Kurier DPD do 114kg - 60 zł
  • Kurier DPD do 132kg - 75 zł

Płatność kurierowi za pobraniem: 

  • Do cen wysyłki należy doliczyć 5 zł 

Istnieje możliwość wysłania przesyłki paletowej - koszty ustalane są indywidualnie.
W chwili zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji "Odbiór w sklepie" a następnie prosimy o kontakt telefoniczny - 725 877 777

Generalnie paczki są nadawane w ciągu 1 dni od momentu zakupienia produktu lub po zaksięgowaniu wpłaty. 

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze wzglęgu na wagę przesyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

 DOSTAWA DO POZOSTAŁYCH KRAJÓW:

Możliwa tylko przy przedpłacie - koszty przesyłki ustalane są indywidualnie.
W chwili zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji "Odbiór w sklepie" a następnie prosimy o kontakt e-mail : info@tophodowla.pl

Przedpłatę należy wykonać na nasze konto walutowe (zostanie podane po ustaleniu formy dostawy)

ZWROT:

Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.tophodowla.pl Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość dostępny np. na tej stronie - https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/formularz-odstapienia-od-umowy

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

Zwroty należy kierować na adres:

TopHodowla.pl 
Milicka 28
55-100 Trzebnica
tel. : 725 877 777 

                        

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przypadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy.