DOSTAWA NA TERENIE POLSKI:
Płatność z góry:
UWAGA! Masa produktów na naszych stronach jest masą netto do całkowitej wagi przesyłki należy doliczyć masę opakowania.
Dla przykładu: Wiadro SupraMix 10 kg to masa brutto 11,2 kg w związku z czym 2 opakowania nie zmieszczą się do jednej przesyłki0 (22,4 kg).
Płatność kurierowi za pobraniem:
Istnieje możliwość wysłania przesyłki paletowej - koszty ustalane są indywidualnie.
W chwili zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji "Odbiór w sklepie" a następnie prosimy o kontakt telefoniczny - 725 877 777
Generalnie paczki są nadawane w ciągu 1 dni od momentu zakupienia produktu lub po zaksięgowaniu wpłaty.
Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze wzglęgu na wagę przesyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.
DOSTAWA DO POZOSTAŁYCH KRAJÓW:
Możliwa tylko przy przedpłacie - koszty przesyłki ustalane są indywidualnie.
W chwili zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji "Odbiór w sklepie" a następnie prosimy o kontakt e-mail : info@tophodowla.pl
Przedpłatę należy wykonać na nasze konto walutowe (zostanie podane po ustaleniu formy dostawy)
ZWROT:
Zgodnie z Ustawą Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.tophodowla.pl Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.
Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość dostępny np. na tej stronie - https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/formularz-odstapienia-od-umowy
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.
Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”
Zwroty należy kierować na adres:
TopHodowla.pl
Milicka 28
55-100 Trzebnica
tel. : 725 877 777
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu(paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar
Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrotu za towar, w przypadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.
Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy.